استوپ

راهنما و نحوه نصب و تنظیم استوپ سکوریت پرشیا + خرید

کاربرد استوپ شیشه سکوریت؟

اگر شیشه سکوریت مورد استفاده، در اندازه های کوچک باشند، معمولاً با یراق آلات ابتدایی نصب می شوند و با مشکلی مواجه نخواهند شد؛ اما اگر شیشه های سکوریت مصرفی، از حجم و وزن بالایی برخوردار باشند، یراق آلات ساده به تنهایی قادر به نگهداری آنها نخواهند بود و باید از استوپ سکوریت پرشیا برای آنها استفاده کرد است. استوپ ها زمانی پای کار می‌ آیند، که لولا به تنهایی قادر به تحمل وزن شیشه نیست و استفاده از استوپ پرشیا این مشکل را به راحتی حل خواهد کرد.

چرا استوپ شیشه سکوریت پرشیا؟

می‌توان گفت که استوپ شیشه سکوریت پرشیا یکی از پرطرفدارترین قطعات و یراق آلات جانبی مصرفی در نصب شیشه هاست. علاوه بر تحمل وزن بالا، زمانی که استوپ بر روی درب شیشه ای نصب می شود، سرعت حرکت درب تنظیم خواهد شد؛ به این صورت که سرعت درب هنگام جفت شدن لنگه ها، افزایش می یابد و همچنین درب شیشه ای قادر خواهد بود که در زاویه ۱۷۵ درجه باز شود و بعد به صورت خودکار بسته شود.

تنظیم و نصب استوپ شیشه سکوریت پرشیا

نصب یک استوپ، کار کاملا تخصصی است و پشنهاد ما در شیشه و یراق آلات شیشه چی بر آن است که این کار را به متخصصان ما بسپارید. ما در شیشه و یراق آلات شیشه چی با تجربه چند دهه کار تخصصی به شما در انجام و تهیه یراق آلات شیشه سکوریت یاری رسانی میکنم.

برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره 28 28 28 37 – 051 تماس بگیرید.

 کاربرد استوپ درب شیشه سکوریت و نحوه کار

استوپ ها نمونه‌ ای از یراق آلات هستند که برای درب های ۷۰ تا ۱۳۰ سانتی متری معمولاً به کار می‌روند.

فضای داخل استوپ را معمولاً با نوعی روغن مخصوص پر می‌کنند، تا در زمان های گوناگون و درجات دمای بالا و پایین، درب به آسانی ، حرکت‌ کند و دچار مشکل نشود.

در بازار دو نوع استپ وجود دارد، روکار و توکار. استوپ های توکار، برای نصب احتیاج به کندن زمین دارند، اما استوپ های رو کار، بر روی شیشه نصب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *